SCT sve bliži postupku prisilnog podmirenja duga

Bez autora
Dec 21 2010

Najveća slovenska građevinska tvrtka, ljubljanski SCT (Slovenija ceste - Tehnika) zbog nelikvidnosti i dugova je sve bliže postupku prisilnog poravnanja dugova, što je alternativa za neželjeni stečajni postupak, tvrde u utorak slovenski mediji. Prema neslužbenim informacijama vodstvo tvrtke već izrađuje program prisilnog poravnanja dugova, a bez posla bi ostalo 1000 zaposlenih, što je polovica djelatnika tvrtke. Za neke tvrtke koje je osnovao SCT zbog slabe situacije s likvidnošću već su predloženi stečajni postupci, a matična tvrtka SCT ima dug od 200 milijuna eura, navodi vodeći slovenski list. Slovenske građevinske tvrtke došle su u teškoće zbog velike krize u tom sektoru nastale zbog globalne krize, ali i završetka većeg dijela radova na slovenskim autocestama, a ove jeseni već je u stečaj otišao Vegrad iz Velenja, drugo najveće slovensko građevinsko poduzeće.

SCT sve bliži postupku prisilnog podmirenja dugaNajveća slovenska građevinska tvrtka, ljubljanski SCT (Slovenija ceste - Tehnika) zbog nelikvidnosti i dugova je sve bliže postupku prisilnog poravnanja dugova, što je alternativa za neželjeni stečajni postupak, tvrde u utorak slovenski mediji.

Prema neslužbenim informacijama vodstvo tvrtke već izrađuje program prisilnog poravnanja dugova, a bez posla bi ostalo 1000 zaposlenih, što je polovica djelatnika tvrtke, navodi ljubljansko "Delo".

Za neke tvrtke koje je osnovao SCT zbog slabe situacije s likvidnošću već su predloženi stečajni postupci, a matična tvrtka SCT ima dug od 200 milijuna eura, navodi vodeći slovenski list.

Slovenske građevinske tvrtke došle su u teškoće zbog velike krize u tom sektoru nastale zbog globalne krize, ali i završetka većeg dijela radova na slovenskim autocestama, a ove jeseni već je u stečaj otišao Vegrad iz Velenja, drugo najveće slovensko građevinsko poduzeće.

Očekuje se da bi kriza u slovenskom građevinarstvu mogla potrajati još najmanje godinu dana, pa je vlada građevinarima preporučila da se orijentiraju na radove u inozemstvu. SCT nije uspio dobiti potrebna bankovna jamstva za već zaključene poslove u Libiji, a zbog financijskog stanja "vise" i njegovi nedovršeni poslovi u BiH na gradnji autocesta.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik